Bijzonder Gewoon leert in de zomer

Geplaatst op 04-08-2016  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Gerry Leyten

Bijzonder Gewoon leert in de zomer!

Bijzonder Gewoon zorgt voor leuke belevenissen in jouw vrije tijd! Allerlei activiteiten maar ook cursussen en bijna-baantjes! Bijzonder Gewoon vindt het belangrijk dat ook jongeren met een beperking een baantje krijgen. Het zogenaamde bijna-baantje. Op woensdagmiddag, zaterdag of zondag mag je bij een echt bedrijf aan de slag om ervaring op te doen en mee te draaien in het team.

Zo werkt Nina bij ’t Vosje, Ramon bij het Bomenpark in Heesch, Bas bij ’t Veerhuis en Ruben in de Bieb. Om aan de slag te gaan bij een bedrijf is het goed om je vakmanschap en werknemersvaardigheden te vergroten.

Heb je ook zin in een cursus of in een bijna-baantje?

In de laatste week van de zomervakantie wordt elke dag een workshop of werkbezoek georganiseerd. Onze BIJZondernemers leren je graag de kneepjes van het vak! Deze BIJZondernemers zijn: DJ bus Press to Play, Gamma Rosmalen, GWS de Schoonmaker, Volvo van Roosmalen en Hutten Catering.

Er zit vast een leuke workshop of werkbezoek voor je bij. Zorg dat je er op tijd bij bent want vol=vol!

Om deel te kunnen nemen moet je ingeschreven zijn bij Stichting Bijzonder Gewoon. Als je nog niet ingeschreven bent, kun je dat alsnog doen via de website www.stichtingbijzondergewoon.nl tegen een eenmalige inschrijfvergoeding van € 15, =.

Voor de workshop naar Hutten in Veghel wordt vervoer geregeld. Voor de andere workshops en werkbezoeken moet je zelf voor vervoer zorgen. Zorg dat je er op tijd bent!

De workshops worden begeleid door een medewerker van het bedrijf. Daarnaast verzorgt Gerry Leijten van Bijzonder Gewoon gedurende deze week de begeleiding en is aanspreekpunt. Als je je hebt ingeschreven neemt Gerry contact op om alles goed af te stemmen.

Heeft iemand zin om mee te helpen? Leuk! Je bent van harte welkom. Bel of mail even dan nemen we contact met je op.

Heb je nog vragen?

Gerry

Gerry Leyten

yrreG.[antispam].@stichtingbijzondergewoon.nl

xxx

Graag inloggen om een reactie te plaatsen.

Er zijn nog geen reacties geplaatst