Clinic bij FC Den Bosch

Geplaatst op 06-04-2016  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Devin Heinrichs  -  Bron: Fc den Bosch/ van Lanschotbankiers

Woensdag 6 april gingen wij naar FC Den Bosch. Daar kregen we een voetbal clinic van bekende spelers en trainers van FC Den Bosch. Toen we daar aankwamen moesten we even wachten tot de begeleiders van FC Den Bosch er aankwamen. Toen ze er eenmaal waren gingen we naar de kleedkamer daar moesten we omkleden. Toen we omgekleed waren gingen we het veld op. We kregen toen uitleg van hoe we het gaan doen vandaag. Als eerst moesten we natuurlijk een rondje lopen om heel het veld van FC Den Bosch. Toen we allemaal terug waren bij elkaar ging de trainer ons uit leggen wat we moesten doen we hadden drie verschillende dingen om te gaan doen.

IMG 5626
1. Zigzaggen en de bal in een klein doeltje trappen en daar hoorde een wedstrijdje bij natuurlijk.
2. Penalty`s nemen op Arda Havaar (speler) die ging kiepen.
3. Van een afstandje in het kleine doeltje proberen te schieten.

Het was echt super leuk want daar naar gingen we nog eten we konden kiezen uit spaghetti of een soort tagliatelle. Toen we klaar waren met alles kregen we een cadeautje van de spelers en de directeur daar zat in een bidon, een sleutelhanger, een envelop met kaarten waar de spelers op staan en een poster van het elftal en 4 gratis kaartjes voor de wedstrijd FC Den Bosch – RKC waalwijk. Daarna gingen we handtekeningen vragen aan de spelers en aan de trainers en de directeur van FC Den Bosch en we gingen ook op de foto met ze. En daarna gingen we weer gezellig met onze moeders/vaders naar huis. En dat was het einde van de clinic het was een super clinik, dankjewel fC Den Bosch en van Lanschot Bankiers.

IMAG0113 1

xxx

Graag inloggen om een reactie te plaatsen.

Donkervoort
10 mei 2016 18:17

Wat een leuke activiteit!