Inschrijf ochtend bijzonder gewoon leert en Werkt

Geplaatst op 23-12-2016  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Arine van Neutegem

Bobby werken voor 1000 1250Inschrijfochtend voor Bram leren voor 1000 1250Bijzonder Gewoon Leert en Werkt

Wanneer : zaterdag 7 januari

Tijdstip : 10-12 uur

Locatie : ’t Baken Salvador Allendelaan 8 Den Bosch

Wat wil jij later worden?
Dat is een moeilijke vraag waarmee Bijzonder Gewoon je graag mee wilt helpen. We bieden je de mogelijkheid om op woensdagmiddag mee te lopen op de werkvloer van verschillende bedrijven. Zodat je een beter beeld en gevoel krijgt van wat dat beroep inhoudt. Er is een gevarieerd aanbod van verschillende bedrijven waar je kennis mee kan maken. Als je beter weet wat je leuk vindt kan je ook makkelijker een keuze maken.

Hoe gaan we je helpen?
Veel bedrijven hebben enthousiast gereageerd en willen je graag ontvangen om je te laten ervaren hoe het er aan toe gaat in een ICT bedrijf of om bijvoorbeeld in een keuken te zijn. Je wordt gedurende een dagdeel meegenomen in de dagelijkse activiteiten van het bedrijf, zodat je een gevoel krijgt hoe leuk het daar is.

Hoe kan je mee doen?
Op zaterdag 7 januari van 10 tot 12 uur is er inschrijfochtend voor jongeren die mee willen doen met Bijzonder Gewoon Leert en Werkt. Op deze ochtend vullen we samen met je ouders, een inschrijfformulier in. Je kan dan aangeven wat leuk vindt om te doen en wat je nog graag wilt leren. Ook wordt er een foto van je gemaakt. Deze foto en beschrijving plaatsen we (in een beschermde omgeving) op de website zodat het mogelijk wordt om jouw wensen uit te laten komen.

Wat ga je doen?
Wij gaan met kleine groepjes (maximaal 4) jongeren vanaf 14 jaar eens per maand op woensdagmiddag van 14.00 tot 16.30 uur op bezoek bij bedrijven. Je ouders moeten je zelf brengen en ophalen. Het is wel belangrijk dat je kan functioneren in een groepje van vier jongeren.

Meer informatie of wil je jezelf aanmelden als begeleider of bedrijf? Dat kan neem dan contact op met Arine van Neutegem op telefoonnummer 06-41263695 of mail naar bijnabaantje@stichtingbijzondergewoon.nl

xxx

Graag inloggen om een reactie te plaatsen.

Er zijn nog geen reacties geplaatst